Не вийшло поїхати - що з коштами за бронювання?

Написано Вікторія
Оновлено 6 місяців тому

Якщо ви не можете поїхати і повідомляєте нас про це заздалегідь, є два варіанти:

  1. Попередження за 15 днів: Якщо ви повідомляєте нас про скасування або зміну бронювання за 15 днів до запланованої поїздки, то кошти будуть повернуті вам у повному обсязі.

  2. Повідомлення менше ніж за 15 днів: У разі, коли скасування або зміни бронювання відбуваються менше ніж за 15 днів до початку поїздки, кошти переносяться у повному обсязі на наступні зміни. Це означає, що ви можете використовувати ці кошти для майбутньої броні, не втрачаючи їхньої вартості.

Такий підхід дозволяє вам зберігати фінансову гнучкість та використовувати кошти, навіть якщо ваші плани змінилися.

Чи була наша стаття корисною?